 |
- Czy biblioteka szkolna udziela informacji uczniom o najbliższej bibliotece publicznej?
- Jeśli tak, to w jaki sposób? (proszę podkreślić)
- informacja na drzwiach biblioteki szkolnej o adresie i godzinach pracy biblioteki publicznej
- informacja o bibliotece publicznej w trakcie zajęć w bibliotece
- organizowane były wycieczki do biblioteki publicznej - dla których klas?
- inaczej, jak?
- Czy nauczyciel bibliotekarz poinformował bibliotekę publiczną o swoim planie pracy na rok 2002/2003?
- Czy bibliotekarze (szkolny i z biblioteki publicznej) ustalili formy współpracy na rok 2002/2003?
- Jeśli tak, to w jakim zakresie?
- wspólne imprezy, jakie?
- finansowanie nagród na imprezy/konkursy odbywające się w bibliotece szkolnej
- konsultacje w zakresie zakupów lektur, informatorów, prenumeraty czasopism (właściwe podkreślić)
- wypożyczenia kompletów książek
- inne, jakie?
- Czy szkoła dostarczyła bibliotece publicznej wykazy lektur, programów nauczania, książek pomocniczych do poszczególnych programów nauczania?
- Czy bibliotekarze z biblioteki publicznej otrzymali od biblioteki szkolnej program edukacji czytelniczej i medialnej realizowany w szkole?
- Czy nauczyciele bibliotekarze pomagają bibliotece publicznej w egzekwowaniu zwrotów książek z ich placówki?
- Czy w bibliotece publicznej odbywają się spotkania dla rodziców uczniów z wychowawcami klas?
- Czy interesujecie się Państwo czytelnictwem uczniów w bibliotece publicznej?
- Jak badane jest czytelnictwo w szkole?
- rywalizacja klas na podstawie średniej wypożyczeń,
- indywidualny pomiar aktywności czytelniczej,
- inny sposób, jaki?
- Czy w szkole jest opracowany program ścieżki edukacja czytelnicza i medialna?
- TAK, według jakiego programu?
- NIE, gdyż
- Jak Pan/i ocenia poziom jego realizacji w minionym roku szkolnym?
- wzorcowy
- wystarczający
- średni
- niewystarczający, gdyż
- Kto w Państwa szkole jest koordynatorem ścieżki edukacja czytelnicza i medialna?
- nauczyciel bibliotekarz
- polonista
- inny nauczyciel
- nie wybrano koordynatora, gdyż
- Czy w ubiegłym roku szkolnym odbywały się w bibliotece publicznej lekcje z edukacji czytelniczej i medialnej na zamówienie biblioteki szkolnej?
- TAK, % zajęć
- NIE, dlaczego?
- Jaki procent niezrealizowanych dezyderatów odnotowała biblioteka w ubiegłym roku szkolnym? Proszę zakreślić odpowiednio:
- książki - do 10%; 10-30%; 30-50%; 50-70%; 70-90%; 90-100%
- tytuły czasopism poszukiwane przez uczniów- do 10%; 10-30%; 30-50%; 50-70%; 70-90%; 90-100%
- filmy - do 10%; 10-30%; 30-50%; 50-70%; 70-90%; 90-100%
- dostęp do Internetu - do 10%; 10-30%; 30-50%; 50-70%; 70-90%; 90-100%
- zapytania informacyjne z księgozbioru podręcznego - do 10%; 10-30%; 30-50%; 50-70%; 70-90%; 90-100%
- inne, jakie?
- Czy biblioteka szkolna posiada odpowiednie zbiory, sprzęt (w tym audiowizualny) i warsztat informacyjny do realizacji treści edukacji czytelniczej i medialnej?
- TAK
- NIE, jakie są najpilniejsze potrzeby?
- Jakie są Państwa - nauczycieli bibliotekarzy oczekiwania pod adresem biblioteki publicznej w ramach współpracy przy realizowaniu ścieżki edukacja czytelnicza i medialna?
Informacje do celów statystycznych:
- Typ szkoły
- podstawowa
- gimnazjum
- podstawowa i gimnazjum
- Miejsce
- miasto powyżej 100.000 mieszkańców
- miasto 25-100 .000 mieszkańców
- miasto 10-25 .000 mieszkańców
- miasto do 10 .000 mieszkańców
- wieś
- Czy biblioteka ma:
- odrębną czytelnię? TAK/NIE
- komputer? TAK/NIE
- komputerowy program biblioteczny? TAK/NIE
- dostęp do Internetu? TAK/NIE
- dodatkową salkę dydaktyczną? TAK/NIE
- salę/pracownię audiowizualną? TAK/NIE
- stały budżet? TAK/NIE
 |  |